NFL Owner Fined $250,000

View previous topic View next topic Go down

NFL Owner Fined $250,000

Post  LTRT on Tue Nov 17, 2009 3:23 pm

http://www.myfoxny.com/dpp/news/national/091116-Bud-Adams-Fined

MYFOXNY.COM - The NFL has fined Tennessee Titans owner Bud Adams $250,000 for making an obscene gesture at Bills fans.

It happened Sunday in Nashville. After the Titans beat the Bills 41-17, Adams was seen "flipping off" fans from his luxury suite at the stadium.


lol!
avatar
LTRT
Jedi Master
Jedi Master

Male
Number of posts : 3456

Back to top Go down

Re: NFL Owner Fined $250,000

Post  Cincy Fan 44 on Tue Nov 17, 2009 3:46 pm

I heard that the NFL commish was in the owner's suite as well prior to that. Classless act.

_________________
Life...what a great choice.
avatar
Cincy Fan 44
Jedi Council Member
Jedi Council Member

Male
Number of posts : 4852
Location : Wherever you can gird your loins

http://www.whodeyrevolution.com

Back to top Go down

Re: NFL Owner Fined $250,000

Post  Pez on Tue Nov 17, 2009 4:16 pm

Ah screw it... I thought it was hilarious... I once nearly got into an altercation at an IU vs kentucky football game for telling someone to go back to the holler and maybe his buddy's mom would let him suck her d***...

Pez
Jedi Padawan
Jedi Padawan

Male
Number of posts : 1979
Location : Ft Wayne

Back to top Go down

Re: NFL Owner Fined $250,000

Post  Guest on Tue Nov 17, 2009 4:30 pm

Yeah, it's "classless" - speaks across all classes. I gotta say, $250k is probably peanuts, not that it won't be missed but really... Fine the cameraman for taking photo's of obscene material. Fine the news networks for broadcasting it. Seems all it takes is one person to flip another off in front of a camera and now everyone else get's flipped off in the process. No reward for being the "victim" of a bird flip I guess...

I thought it was hilarious too... where are the voices of those who were offended?
avatar
Guest
Guest


Back to top Go down

Re: NFL Owner Fined $250,000

Post  Cincy Fan 44 on Thu Nov 19, 2009 11:19 am

yeah, having Rush as a (potential) owner is sooooo much worse than this! Rolling Eyes

_________________
Life...what a great choice.
avatar
Cincy Fan 44
Jedi Council Member
Jedi Council Member

Male
Number of posts : 4852
Location : Wherever you can gird your loins

http://www.whodeyrevolution.com

Back to top Go down

Re: NFL Owner Fined $250,000

Post  Markwes on Thu Nov 19, 2009 12:45 pm

Cincy Fan 44 wrote:yeah, having Rush as a (potential) owner is sooooo much worse than this! Rolling Eyes
Careful, if FF see this you might lose your non-teabagger status. Twisted Evil
avatar
Markwes
Jedi Master
Jedi Master

Male
Number of posts : 3096
Age : 52
Location : asylum

Back to top Go down

Re: NFL Owner Fined $250,000

Post  Guest on Thu Nov 19, 2009 12:52 pm

FF, have you created a security hole? Razz

Rather... a breach of security?


Last edited by meta4 on Thu Nov 19, 2009 12:52 pm; edited 1 time in total
avatar
Guest
Guest


Back to top Go down

Re: NFL Owner Fined $250,000

Post  Canuck on Thu Nov 19, 2009 12:52 pm

Markwes wrote:
Careful, if FF see this you might lose your non-teabagger status. Twisted Evil

I wonder if he is Tetley or Red Rose.
avatar
Canuck
Jedi Padawan
Jedi Padawan

Male
Number of posts : 1717
Location : Kanaduh

Back to top Go down

Re: NFL Owner Fined $250,000

Post  Cincy Fan 44 on Thu Nov 19, 2009 3:52 pm

Markwes wrote:
Cincy Fan 44 wrote:yeah, having Rush as a (potential) owner is sooooo much worse than this! Rolling Eyes
Careful, if FF see this you might lose your non-teabagger status. Twisted Evil
I don't think she checks the Sports threads too much, so I might be safe...unless someone squeals on me!

_________________
Life...what a great choice.
avatar
Cincy Fan 44
Jedi Council Member
Jedi Council Member

Male
Number of posts : 4852
Location : Wherever you can gird your loins

http://www.whodeyrevolution.com

Back to top Go down

Re: NFL Owner Fined $250,000

Post  Pez on Thu Nov 19, 2009 4:25 pm

The NFL and the media just want to see a rich-white-trash owner SUCCEED...

Pez
Jedi Padawan
Jedi Padawan

Male
Number of posts : 1979
Location : Ft Wayne

Back to top Go down

Re: NFL Owner Fined $250,000

Post  Guest on Thu Nov 19, 2009 4:32 pm

Pez wrote:The NFL and the media just want to see a rich-white-trash owner SUCCEED...


Oooh Damn! Is that a reference to Glenn Beck, et. al.? Well done if it was...
avatar
Guest
Guest


Back to top Go down

Re: NFL Owner Fined $250,000

Post  Aggie Transplant on Thu Nov 19, 2009 9:16 pm

I thought it was a pretty classless gesture, but that describes Bud in a nutshell...

Aggie Transplant
Jedi Padawan
Jedi Padawan

Female
Number of posts : 1124
Location : Houston, TX

Back to top Go down

Re: NFL Owner Fined $250,000

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum